نمایشگاه‌ها و سمینارها

مشتریان با ارزش‌ترین دارایی‌های هر سازمان محسوب می‌شوند. در شرکت پیشگامان به شم آرا نیز، مشتریان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. این شرکت همواره در تلاش است تا با برگزاری رویدادها و سمینارها، از مشتریان، نمایندگان و سرپرستان فروش خود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

شرکت پیشگامان به شم آرا، در طی چهار سال فعالیت خود، علاوه بر شرکت در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، رویداد و سمینارهایی هم در شهرهای منتخب ایران برگزار کرده که از مهم ترین آنها می‎‌توان به رویداد شاندیز گالریا تهران و سمینار هتل کوثر اصفهان اشاره کرد.

رویداد شاندیز گالریا تهران

رویداد شاندیز گالریا تهران در اردیبهشت ماه 1402 برگزار شد. این رویداد به مناسبت چهارمین سالگرد تولد یکی از مهم ترین برندهای شرکت به شم آرا، برندینی، در کنار هیئت مدیره و نمایندگان فروش شهرستان برگزار شد. همچنین با حضور نماینده هر شهر، فرصت خوبی مهیا شد تا نمایندگان هر شهرستان فرصتی برای آشنایی با هیئت مدیره و نمایندگان سایر شهرها داشته باشند. همچنین لوح تقدیری به پاس سالها قدردانی و حمایت به نمایندگان فروش شهرستان‌، اهدا شد. از مهم ترین رخدادهای این رویداد می‌توان به معرفی برنامه‌های آتی شرکت و محصولات پیش رو اشاره داشت.

سمینار هتل کوثر اصفهان

سمینار هتل کوثر اصفهان شرکت پیشگامان به شم آرا به همراه نماینده محترم اصفهان، شرکت شکوفا رز را می‌توان یکی از مهم ترین رویدادهای این شرکت معرفی کرد. در این سمینار که در زمستان 1401 برگزار شد، از دو محصول جدید شرکت، به نام عطرهای 90 میل برندینی و 100 میل رویالیون رونمایی شد. همچنین در این رویداد از رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان، دعوت به عمل آورده شد تا علاوه بر بهره مندی از سخنان ایشان از برنامه‌های آتی صنف لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان نیز مطلع باشیم . از آنجایی که استان اصفهان یکی از شهرهای پرفروش شرکت به شم آرا به حساب می‌آید، مصاحبه‌ای با پرفروش ترین نمایندگان این شهر صورت گرفت تا از تجربیات آنان استفاده شود.

نمایشگاه ایران بیوتی

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از نمایشگاه‌های تخصصی در این حوزه محسوب می‌شود که برندهای نام آوری در آن شرکت می‌کنند. شرکت پیشگامان به شم آرا نیز به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده عطر در اردبیهشت ماه سال 1400 در این نمایشگاه شرکت داشت. در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی فراهم شد تا مشتریان بتوانند از نزدیک با محصولات شرکت آشنا شوند و از شرایط فروش عطرهای شرکت، مطلع شوند.